DOPRAVA ZADARMO
Pri nákupe nad 100€
Obchodné podmienky účasti na pobyte
- Všeobecné ustanovenia
- Podmienky zahrnuté v tejto zmluve sú platné pre všetky prípady zahrnuté v zmluve. Zmeny môžu byť vykonané iba písomnou formou po dohode oboch zmluvných strán.
- Zmluvnými stranami sú L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, (ďalej len organizátor) a užívateľ služieb L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, (ďalej len klient). Službami organizátora sú športové a relaxačné pobyty ponúkané na facebooku: damons.slovakia alebo zostavené na základe individuálnych požiadaviek klientov za účelom zlepšenia kvality života.
- Presnú špecifikáciu pobytu obsahuje potvrdenie Vášho pobytu zo strany L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, ktoré obdrží klient po potvrdení rezervácie.
- Predmetom zmluvy je zabezpečenie pobytu a starostlivosti klientovi v dojednanom rozsahu.
- Časové vymedzenie
- Zmluvný vzťah medzi organizátorom a klientom vzniká potvrdením riadne vyplnenej, klientom potvrdenej elektronickej prihlášky na pobyt, ak sa jedná o fyzickú osobu (za neplnoleté deti podpisuje prihlášku zákonný zástupca), resp. potvrdením písomnej objednávky podpísanej oprávneným zástupcom, ak sa jedná o právnickú osobu a súčasne zaplatením ceny pobytu, resp. zálohy v zmysle platobných podmienok.
- Zmluvný vzťah končí 15 dní po uplynutí doby pobytu, uplynutím doby nároku na vznesenie reklamácií.
- Objednanie pobytu
- Klient si môže pobyt objednať priamo na facebookovej stránke damons.slovakia alebo na instagramovom odkaze damons.sk, kde sa nachádza link na prihlasovací formulár. V prípade takejto objednávky sa organizátor zaväzuje klienta vyrozumieť o akceptácii jeho pobytu a vystaviť mu potrebné dokumenty (potvrdenie pobytu a zálohová faktúra). Tie mu budú okamžite zaslané v elektronickej forme.
- V prípade, že je klient v Prešove alebo z oklia Prešova, môže si vyzdvihnúť dokumenty osobne v kancelárii spoločnosti L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK na ul. Sabinovská 1, Prešov.
- Pobyt si je rovnako možné zakúpiť u predajcu Fann OC Galéria Košice, zodpovedná osoba Ing. Silvia Ferková.
- Cena pobytu
- Výsledná cena pobytu je 169,- eur a je zostavená na základe cenníka služieb L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK.
- Organizátor si vyhradzuje právo upraviť ceny v prípade, že počas obdobia od stanovenia cien po zrealizovanie pobytu príde k zmene legislatívnych a daňových predpisov a ďalších zmien z dôvodov tzv. "vyššej moci".
- Vybrané zľavy vyplývajúce zo zmluvných vzťahov L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, resp. obchodných ponúk uvedných na facebookovej a instragamovej stránke nie je možné zlučovať, ak má klient nárok na viacero druhov zliav, vždy platí % alebo nominálne vyššia.
- Platobné podmienky
- Klient spolu s potvrdením pobytu obdrží aj faktúru, ktorú je potrebné uhradiť na číslo účtu do termínu splatnosti.
- V prípade neuhradenia faktúry v danom termíne sa objednávka automaticky zruší.
- Číslo bankového účtu je uvedené na faktúre.
- Povinnosti zákazníka
- Poskytnúť organizátorovi všetky náležitosti potrebné k riadnemu zabezpečeniu a poskytnutiu služieb, najmä pravdivo a úplne vyplniť prihlášku na pobyt.
- V stanovenom termíne uhradiť platbu za pobyt.
- Poveriť oprávneného zástupcu, ak je zákazník právnická osoba, s ktorým organizátor bude komunikovať a ktorý oboznámi účastníkov pobytu s podmienkami a informáciami, ktoré od organizátora dostane.
- Zrušenie zájazdu
- Zrušenie účasti na zájazde (tzv. "storno zájazdu") resp. zrušenie objednávky zájazdu je zákazník povinný urobiť písomnou alebo elektronickou formou, k tomu priložiť potvrdenie o zaplatení a uvedené doklady odovzdať osobne v sidle L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, Sabinovská 1, 080 01, poslať doporučeným listom na adresu: L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK, Sabinovská 1, 080 01 Prešov alebo elektronickou formou na office@damons.sk. Pri osobnom odovzdávaní je pre stanovenie stornovacieho poplatku rozhodujúci dátum zrealizovania storna, pri odoslaní doporučeným listom či elektronickou poštou dátum odoslania.
- Pri zrušení zájazdu zo strany zákazníka účtuje organizátor stornopoplatky. Stornopoplatky sa účtujú za každú prihlásenú osobu a sú vyjadrené základným stornopoplatkom (vo výške 12 €) alebo percentom z celkovej ceny objednaných služieb v závislosti od počtu dní ostávajúcich do odchodu na zájazd vo výške:
- viac ako 28 dní 12 € paušálne
- 27 – 22 dní 20 %
- 21 – 15 dní 40 %
- 14 – 6 dní 65 %
- 5 – 1 deň 90 %
- V deň nástupu, resp. neoznámené 100 %.
- Storno poplatok v základnej výške (12 €) sa účtuje v prípade časovo neobmedzeného storna z dôvodu smrti, alebo vážnej choroby, resp. úrazu klienta. Tieto skutočnosti však treba doložiť oficiálnymi potvrdeniami.
- Za zmenu osoby klienta sa neúčtuje žiaden poplatok..
- Porušenie "Povinnosti zákazníka " uvedených v bode 3, bude podliehať vyššie uvedeným stornopoplatkom.
- Ak zákazník zruší účasť na pobyte resp. zruší objednávku pobytu, organizátor je povinný vrátiť zákazníkovi zaplatenú sumu zníženú o príslušný stornopoplatok do 14 dní od obdržania dokladov uvedených v bode 7. Ods. A. Finančné zálohy sa vracajú formou bankového prevodu na číslo účtu zadané klientom. Transakčné náklady spojené s refundáciou financií idú na vrub klienta.
- Zmeny dohodnutých služieb
- Ak nastanú mimoriadne okolnosti a okolnosti v dôsledku tzv. "vyššej moci", organizátor môže pobyt zrušiť alebo zmeniť jeho program (termín, trasu, cenu, druh dopravy, miesto ubytovania, ubytovacie zariadenie), pričom má právo na úhradu doposiaľ poskytnutých služieb.
- Pri zrušení pobytu zo strany organizátora je organizátor povinný túto skutočnosť oznámiť zákazníkovi ihneď, do 7 dní mu vrátiť zaplatenú sumu v plnej výške a v prípade, že o to zákazník požiada, prednostne ho zaradiť na voľné miesto v inom pobyte, ktorý si vyberie.
- Pri závažných zmenách programu (zmena termínu konania pobytu oproti stanovenému termínu o viac ako 24 h, zvýšenie ceny zájazdu o viac ako 10 %, zmena miesta ubytovania mimo rámec danej oblasti, zmena spôsobu dopravy a zmena ubytovacieho zariadenia v nižšej kategórii) je organizátor povinný vyžiadať si súhlas zákazníka a stanoviť mu lehotu, v ktorej sa má o zmene vyjadriť. V prípade uvedených závažných zmien programu zákazník má právo od zmluvy odstúpiť bez stornopoplatku a bez finančných nárokov voči organizátorovi. Ak zákazník neoznámi odstúpenie od zmluvy v stanovenej lehote, organizátor bude mať za to, že so zmenou súhlasí.
- Vybavenie, veľkosť a poloha izieb, apartmánov a štúdii aj v tom istom ubytovacom zariadení nie je vždy rovnaké. Ich prideľovanie prebieha zásadne zo strany hotela a organizátora nemá na to vplyv.
- Reklamačné konanie
- V prípade, že organizátor neposkytne všetky služby predmetného pobytu v plnom rozsahu a kvalite, má zákazník právo na reklamáciu. Pri pobyte sa za predmet reklamácie nepovažujú škody a majetkové ujmy, ktoré vznikli vinou alebo spoluvinou klienta.
- Reklamácia musí byť uplatnená ihneď po vzniku udalosti v mieste pobytu u organizátora pobytu resp. zástupcu s uvedením dôvodov. Ak sa organizátorovii resp. zástupcovi nepodarí na mieste zjednať nápravu, spíše so zákazníkom reklamačný protokol. Tento protokol je podmienkou pre uznanie reklamácie. Protokol musí byť spísaný v dvoch vyhotoveniach (1 pre organizátora resp. zástupcu, 2 pre klienta) a podpísaný organizátorom resp. zástupcom a zákazníkom.
- Jednu kópiu reklamačného protokolu s reklamáciou je zákazník povinný poslať doporučene CK najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa návratu zo zájazdu. Po uplynutí tejto stanovenej lehoty CK nebude brať zreteľ na reklamáciu.
- Pokiaľ zákazník zo subjektívnych dôvodov nevyužije zabezpečené služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani zľavu.
- Ochrana osobných údajov
- Zákazník (dotknutá osoba) v súlade s §11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľuje súhlas so spracovaním osobných údajov.
- Súhlas sa udeľuje dobrovoľne za účelom vybavenia objednávky zákazníka spoločnosti L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK.
- Súhlas je udelený pre prevádzkovateľa: L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK; so sídlom Sabinovská 1, 080 01 Prešov; IČO: 50510754.
- Poskytované osobné údaje sú: meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, mailová adresa, telefónne číslo, číslo účtu.
- Doba platnosti súhlasu je na obdobie vybavenia objednávky zákazníka a zasielania spravodaja spoločnosti L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK.
- L&A Lifestyle, s.r.o. - Damons SK. nebude poskytovať osobné údaje tretej strane, s výnimkou prípadov, kedy poskytnutie vyplýva z platnej legislatívy. Ďalej nebude zverejňovať, ani sprístupňovať osobné údaje, ani prenášať údaje do tretích krajín.
- Ďalej má dotknutá osoba v súlade ustanoveniami zákona č. 122/2003 Z.z. o ochrane osobných údajov právo vyžadovať aj:
- potvrdenie, či sú jej osobné údaje spracovávané
- preukázanie totožnosti oprávnenej osoby, ktorá získava osobné údaje
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie
- opravu, alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania
- likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracovania skončil;
- likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona
- blokovania osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu
- na základe písomnej žiadosti namietať voči spracúvaniu, využívaniu a poskytovaniu osobných údajov na účely priameho marketingu.
- Dotknutá osoba uplatní svoje právo písomne (faxom/elektronickou poštou bez zaručeného elektronického podpisu podanú žiadosť doručí písomne do 3 dní po podaní), alebo ústne formou zápisnice.
- Dotknutá osoba pri podozrení, že sa jej osobné údaje spracúvajú neoprávnene môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania.
- Dotknutá osoba podľa §16 ods. 1 zákona, je povinná poskytnúť do informačného systému len pravdivé osobné údaje a v prípade zmeny je povinná tieto nahlásiť neodkladne prevádzkovateľovi. V prípade poskytnutia nepravdivých údajov môže byť dotknutej osobe uložená pokuta Úradom na ochranu osobných údajov.